W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.

Jan Józef Nazwisko
Jan Kowalski
Nasza Instytucja, Redakcja BIP
Odpowiedzialność: Redaktor strony podmiotowej BIP, Zarządzanie publikacjami w BIP.
Telefon: +48 99 999 99 99
Faks: +48 99 888-88-88
Przykładowa Gmina
Anna Daria Nazwisko
Jan Kowalski
Nasza Instytucja, Redakcja BIP
Odpowiedzialność: Zastępca redaktora strony podmiotowej BIP, Funkcjonowanie BIP
Telefon: +48 99 999 99 99
Faks: +48 99 888-88-88
Przykładowa Gmina

Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez Wojskowy Instytut Medyczny Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie.

Osoby głuche lub niedosłyszące mogą skorzystać w [nazwa podmiotu] z usług tłumacza migowego lub z pomocy osoby przybranej.

Jesteś pielęgniarką? Chcesz bezpłatnie podnosić kwalifikacje zawodowe? Szybko uzyskać specjalizację? Dokształcać się w miejscu pracy, bez konieczności uciążliwych wędrówek po różnych szpitalach? Zapytaj o warunki pracy w Wojskowym Instytucie Medycznym. Szpital przy Szaserów zatrudni absolwentki pielęgniarstwa po studiach magisterskich i licencjackich.


Więcej:

http://pracadlapielegniarki.wim.mil.pl/

W związku z decyzją nr DS.523.1436.2022.ZS.OR z dnia 23 listopada 2022 Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wydaną w przedmiocie skargi na nieprawidłowości w przetwarzaniu danych osobowych, ponownie zobowiązano osoby wykonujące zawody medyczne do wykorzystywania systemu teleinformatycznego AMMS wyłącznie w celu związanym z udzielaniem świadczeń zdrowotnych.

Dostęp do danych pacjentów przez osoby wykonujące zawody medyczne, może mieć miejsce wyłącznie w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych.

Podkategorie

Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wojskowego Instytutu Medycznego.

COM_CONTENT_READ_MOREWitamy na stronie...

Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawy prawne

Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPrawo państwowe

W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.

COM_CONTENT_READ_MOREPrawo lokalne

Na tej stronie zamieszczamy przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPrzepisy wewnętrzne

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREOrganizacja

W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREStruktura organizacyjna

W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy  - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREWładze i ich kompetencje

W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy Przykładowej Instytucji - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREUchwały i zarządzenia

W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Przykładowej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.

COM_CONTENT_READ_MOREOświadczenia majątkowe

W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

COM_CONTENT_READ_MOREDziałalność

W tym dziale znajdują się informacje o zamierzeniach Przykładowej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych.

COM_CONTENT_READ_MOREPlany i programy

W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORERaporty i sprawozdania

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREGospodarka

W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe Przykładowej Instytucji oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.

COM_CONTENT_READ_MOREPlany finansowe

Sprawozdania finansowe Wojskowego Instytutu Medycznego

COM_CONTENT_READ_MORESprawozdania finansowe

Majątek Przykładowej Instytucji służy wykonywaniu jego zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREMienie publiczne

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole i audyty

W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w Przykładowej Instytucji rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.

COM_CONTENT_READ_MORERejestry akt i archiwa

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

COM_CONTENT_READ_MOREZałatwianie spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORETryb załatwiania spraw

Tutaj zamieszczamy opisy sposobu załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORESprawy

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych.

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne

W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MORERedakcja BIP

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

W tym dziale zamieszczamy oficjalne komunikaty i powiadomienia z zakresu działalności Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREKomunikaty i sprostowania

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.

COM_CONTENT_READ_MOREWszczęcie postępowania

W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez Naszą Instytucję.

COM_CONTENT_READ_MOREWyniki postępowania

Art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowi, że zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązany jest zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego.

COM_CONTENT_READ_MOREUdzielone zamówienia

Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia do 30 tysięcy euro

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w Przykładowej Instytucji

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MORENabór kandydatów

Nabór na wolne stanowiska prowadzona jest przez Oddział Administracyjno-Mobilizacyjny Wojskowego Instytutu Medycznego.

COM_CONTENT_READ_MOREOferty pracy

Wojskowy Instytut Medyczny posiada uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora i doktora habilitowanego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w dyscyplinie nauki medyczne [Wykaz podmiotów uprawnionych do nadawania stopni]

STOPIEŃ DOKTORA
Tryb postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w Wojskowym Instytucie Medycznym  - Państwowym Instytucie Badawczym [Uchwała Nr 319/VII/2023 Rady Naukowej z dnia 18 października 2023 r.]

Załączniki do trybu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w Wojskowym Instytucie Medycznym  - Państwowym Instytucie Badawczym.

Wymagane dokumenty - wzory w złącznikach do Trybu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w Wojskowym Instytucie Medycznym  - Państwowym Instytucie Badawczym
1) wniosek o wyznaczenie promotora lub promotorów (załącznik nr 2);
2) oświadczenia współautorów (załącznik nr 1);
3) wniosek kandydata o wszczęcie postępowania (załącznik nr 5);
4) życiorys naukowy kandydata (załącznik nr 3);
5) wykaz informacji niezbędnych do potwierdzenia uzyskania efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 Polskiej Ramy Kwalifikacji w kategoriach wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych (załącznik nr 4);
6) rozprawa doktorska, przygotowana zgodnie ze wskazaniami w § 4 wraz ze streszczeniem w języku polskim i angielskim w wersji papierowej (5 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf zapisana na informatycznym nośniku danych;
7) pozytywna opinia promotora lub promotorów na temat rozprawy doktorskiej (załącznik nr 6);
8) zgoda odpowiedniej komisji bioetycznej na prowadzenie badań będących przedmiotem pracy lub oświadczenie kandydata, potwierdzone przez promotora, o braku konieczności posiadania takiej zgody;
9) poświadczona przez Instytut kserokopia dyplomu uzyskania tytułu lekarza lub równorzędny;
10) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów, o których mowa w § 4 ust. 2 i § 19 ust.1;
11) wykaz prac dorobku naukowego, przygotowany przez Bibliotekę Naukową Instytutu informujący, że kandydat spełnia wymogi formalne (załącznik 7);
12) certyfikat lub dyplom ukończenia studiów poświadczający znajomość nowożytnego języka obcego, na poziomie biegłości językowej co najmniej B2;
13) oświadczenie o przebiegu przewodu doktorskiego lub postępowania w sprawie nadania stopnia doktora, jeżeli uprzednio kandydat ubiegał się o nadanie stopnia doktora (załącznik nr 8);
14) oświadczenie o oryginalności rozprawy doktorskiej (załącznik nr 9);
15) wyciąg z dowodu osobistego (załącznik 10).

STOPIEŃ DOKTORA HABILITOWANEGO
Tryb postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym [Uchwała Nr 320/VII/2023 Rady Naukowej z dnia 18 października 2023 r. i Uchwała Nr 370/VII/2023 Rady Naukowej z dnia 21 lutego 2024 r. w sprawie zmiany trybu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w WIM- PIB oraz ogłoszenia tekstu jednolitego trybu)]

Wymagane dokumenty
Wniosek o przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego, składany jest na wzorze udostępnionym przez RDN, z uwzględnieniem następujących dokumentów:
1) wniosek przewodni zawierający wskazanie podmiotu habilitującego,
2) dane wnioskodawcy,
3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie stopnia doktora,
4) autoreferat przedstawiający opis kariery zawodowej oraz istotnej aktywności naukowej realizowanej w więcej niż jednej uczelni, instytucji naukowej, w szczególności zagranicznej, wraz z kopiami dokumentów potwierdzającymi określone osiągnięcia, w szczególności dotyczących staży naukowych, grantów, publikacji powstałych w wyniku prowadzenia badań w więcej niż jednej jednostce naukowej,
5) wykaz osiągnięć naukowych, stanowiących znaczy wkład w rozwój dyscypliny nauki medyczne,
6) analizę bibliometryczną sporządzoną przez Bibliotekę Naukową,
7) informację o przebiegu postępowań o nadanie stopnia doktora habilitowanego lub przewodów habilitacyjnych, jeżeli kandydat ubiegał się o nadanie stopnia doktora habilitowanego.

COM_CONTENT_READ_MOREPostępowanie o awans naukowy od 1.10.2019

Postępowania o awans naukowy, które zostały wszczęte do dnia 30 kwietnia 2019 r., są procedowane przez jednostki organizacyjne uczelni, rady naukowe instytutów Polskiej Akademii Nauk i instytutów badawczy. Postępowania te prowadzone są na zasadach dotychczasowych, tj. z uwzględnieniem przepisów wynikających z ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz. U. z 2017 r. poz. 1789 ze zm.) oraz odpowiednio stosowanych przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.).

Ustawa z dnia 3 lipca 2018 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1669 z późn. zm.).

Art. 179. [Przewody doktorskie, postępowania habilitacyjne i postępowania o nadanie tytułu profesora - zasady przejściowego stosowania dotychczasowych przepisów]
4. Prowadzone w pierwszej instancji:
1) postępowania habilitacyjne i postępowania o nadanie tytułu profesora, o których mowa w ust. 1 i 2, niezakończone do dnia 31 grudnia 2022 r.,
2) przewody doktorskie niezakończone do dnia 31 grudnia 2024 r. - odpowiednio umarza się albo zamyka się.

COM_CONTENT_READ_MOREPostępowanie o awans naukowy do 1.10.2019