Data wyznaczenia promotora i promotora pomocniczego: 20-11-2025 (Uchwała RN WIM-PIB 33/VIII/2025).
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dorota Połeć
- Wytworzony przez: Dorota Połeć (Główny Specjalista Pionu Nauki)
- Kategoria: Postępowania doktorskie
- Odsłony: 33
Czytaj więcej: Postępowanie doktorskie lek. Joanny Maksimczuk
Data wyznaczenia promotora i promotora pomocniczego: 20-11-2025 (Uchwała RN WIM-PIB 32/VIII/2025).
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dorota Połeć
- Wytworzony przez: Dorota Połeć (Główny Specjalista Pionu Nauki)
- Kategoria: Postępowania doktorskie
- Odsłony: 41
Laboratorium Onkologii Molekularnej i Terapii Innowacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko: post-doc w ramach realizacji projektu pt „Mimikra Molekularna Insuliny w Etiologii Cukrzycy Typu 1: badanie pilotażowe dotyczące charakteryzacji szczepów na poziomie pojedynczej komórki i immunopeptydomiki w diagnostyce i zapobieganiu chorobie”. Nr projektu 2024/55/B/NZ7/02742 OPUS28.
Więcej informacji o projekcie na stronie NCN:https://www.ncn.gov.pl/sites/default/files/listy-rankingowe/2024-09-16-titokb02cwd/streszczenia/634571-pl.pdf
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dorota Połeć
- Wytworzony przez: Dorota Połeć (Główny specjalista Pionu Nauki)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Oferty pracy w projektach
- Odsłony: 172
Wojskowy Instytut Medyczny – Państwowy Instytut Badawczy zawiadamia, że w dniu 12 listopada 2025 r. o godz. 11:00 odbędzie się Kolokwium habilitacyjne w postępowaniu habilitacyjnym dr n. med. i n. o zdr. Agnieszki Włochacz
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dorota Połeć
- Wytworzony przez: Dorota Połeć (Główny Specjalista Pionu Nauki)
- Kategoria: Postępowania habilitacyjne
- Odsłony: 457
Czytaj więcej: Publiczne kolokwium habilitacyjne - 12.11.2025
Rada Naukowa Wojskowego Instytutu Medycznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie uprzejmie zawiadamia, że w dniu 4 listopada 2025 r. odbędzie się publiczna obrona rozprawy doktorskiej o godz. 12.00 lek. Sandry Krzywdzińskiej.
Tytuł rozprawy: „Czynnościowa i estetyczna ocena technik zachowawczej i strukturalnej operacji plastycznej nosa"
Tytuł rozprawy doktorskiej w języku angielskim: „Functional and aesthetic assessment of preservation and structural rhinoplasty techniques"
Dziedzina: nauk medycznych i nauk o zdrowiu
Dyscyplina: nauki medyczne
Specjalność: otorynolaryngologia
Promotor: prof. dr hab. n. med. Dariusz Jurkiewicz
Promotor pomocniczy: dr n. med. Marcin Jadczak
Recenzenci: prof. dr hab. Wioletta Anna Pietruszewska (Uniwersytet Medyczny w Łodzi), prof. dr hab. Jarosław Stanisław Markowski (Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach), dr hab. Bogusław Mikaszewski (Gdański Uniwersytet Medyczny)
Posiedzenie odbędzie się w Sali Dydaktycznej im. płk. prof. Stanisława Pokrzywnickiego w Warszawie przy ul. Szaserów 128 – Budynek Główny, II p., sala nr 236.
Osoby zainteresowane mogą wziąć udział w publicznej obronie rozprawy doktorskiej korzystając z linku:
https://zoom.us/j/97599949714?pwd=G1W6TPaxwi5pbyvJKEnn4mbIe9mS85.1
Identyfikator spotkania: 975 9994 9714
Kod dostępu: 038505
Rozprawa doktorska wyłożona jest do wglądu w Bibliotece Naukowej Wojskowego Instytutu Medycznego – Państwowego Instytutu Badawczego (Bud. Gł., IV p.)
Streszczenie i recenzje rozprawy doktorskiej dostępne na stronach internetowych: Sandra Krzywdzińska - RAD-on: RAPORTY, ANALIZY, DANE
Recenzje w przewodzie doktorskim - Sandra Małgorzata Krzywdzińska Dziedzina: Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu Dyscyplina: nauki medyczne
Numer wniosku: 4-UD-30686-2025
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dorota Połeć
- Wytworzony przez: Dorota Połeć (Główny Specjalista Pionu Nauki)
- Kategoria: Postępowanie o awans naukowy od 1.10.2019
- Odsłony: 76
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 39
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 80
Witamy na stronie... Liczba artykułów: 1
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wojskowego Instytutu Medycznego.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 12
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Przykładowej Instytucji.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 6
Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność Przykładowej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Przepisy wewnętrzne Liczba artykułów: 5
Na tej stronie zamieszczamy przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Przykładowej Instytucji.
Organizacja Liczba artykułów: 8
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 2
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 3
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy Przykładowej Instytucji - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Przykładowej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.
Działalność Liczba artykułów: 6
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Plany i programy Liczba artykułów: 4
W tym dziale znajdują się informacje o zamierzeniach Przykładowej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych.
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 2
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia Przykładowej Instytucji.
Gospodarka Liczba artykułów: 21
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Plany finansowe Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe Przykładowej Instytucji oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 18
Sprawozdania finansowe Wojskowego Instytutu Medycznego
Mienie publiczne Liczba artykułów: 1
Majątek Przykładowej Instytucji służy wykonywaniu jego zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza Przykładowa Instytucja.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 8
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Kontrole zewnętrzne Liczba artykułów: 2
Kontrola zarządcza Liczba artykułów: 3
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 2
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w Przykładowej Instytucji rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 8
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 4
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
Sprawy Liczba artykułów: 4
Tutaj zamieszczamy opisy sposobu załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 14
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 87
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Komunikaty i sprostowania Liczba artykułów: 2
W tym dziale zamieszczamy oficjalne komunikaty i powiadomienia z zakresu działalności Przykładowej Instytucji.
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 10
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 4
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.
Wyniki postępowania Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez Naszą Instytucję.
Udzielone zamówienia Liczba artykułów: 3
Art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowi, że zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązany jest zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego.
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 2
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 5
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.
Oferty pracy Liczba artykułów: 1
Nabór na wolne stanowiska prowadzona jest przez Oddział Administracyjno-Mobilizacyjny Wojskowego Instytutu Medycznego.
Oferta dla pielęgniarek Liczba artykułów: 1
Konkursy Liczba artykułów: 30
Oferty pracy w projektach Liczba artykułów: 37
Aktualności Liczba artykułów: 2
Postępowanie o awans naukowy od 1.10.2019 Liczba artykułów: 14
Wojskowy Instytut Medyczny posiada uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora i doktora habilitowanego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w dyscyplinie nauki medyczne [Wykaz podmiotów uprawnionych do nadawania stopni]
STOPIEŃ DOKTORA
Tryb postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym [Uchwała Nr 319/VII/2023 Rady Naukowej z dnia 18 października 2023 r.]
Załączniki do trybu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym.
Wymagane dokumenty - wzory w złącznikach do Trybu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym
1) wniosek o wyznaczenie promotora lub promotorów (załącznik nr 2);
2) oświadczenia współautorów (załącznik nr 1);
3) wniosek kandydata o wszczęcie postępowania (załącznik nr 5);
4) życiorys naukowy kandydata (załącznik nr 3);
5) wykaz informacji niezbędnych do potwierdzenia uzyskania efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 Polskiej Ramy Kwalifikacji w kategoriach wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych (załącznik nr 4);
6) rozprawa doktorska, przygotowana zgodnie ze wskazaniami w § 4 wraz ze streszczeniem w języku polskim i angielskim w wersji papierowej (5 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf zapisana na informatycznym nośniku danych;
7) pozytywna opinia promotora lub promotorów na temat rozprawy doktorskiej (załącznik nr 6);
8) zgoda odpowiedniej komisji bioetycznej na prowadzenie badań będących przedmiotem pracy lub oświadczenie kandydata, potwierdzone przez promotora, o braku konieczności posiadania takiej zgody;
9) poświadczona przez Instytut kserokopia dyplomu uzyskania tytułu lekarza lub równorzędny;
10) kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów, o których mowa w § 4 ust. 2 i § 19 ust.1;
11) wykaz prac dorobku naukowego, przygotowany przez Bibliotekę Naukową Instytutu informujący, że kandydat spełnia wymogi formalne (załącznik 7);
12) certyfikat lub dyplom ukończenia studiów poświadczający znajomość nowożytnego języka obcego, na poziomie biegłości językowej co najmniej B2;
13) oświadczenie o przebiegu przewodu doktorskiego lub postępowania w sprawie nadania stopnia doktora, jeżeli uprzednio kandydat ubiegał się o nadanie stopnia doktora (załącznik nr 8);
14) oświadczenie o oryginalności rozprawy doktorskiej (załącznik nr 9);
15) wyciąg z dowodu osobistego (załącznik 10).
STOPIEŃ DOKTORA HABILITOWANEGO
Tryb postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym [Uchwała Nr 320/VII/2023 Rady Naukowej z dnia 18 października 2023 r. i Uchwała Nr 370/VII/2024 Rady Naukowej z dnia 21 lutego 2024 r. w sprawie zmiany trybu postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w WIM- PIB oraz ogłoszenia tekstu jednolitego trybu)]
Wymagane dokumenty
Wniosek o przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego, składany jest na wzorze udostępnionym przez RDN, z uwzględnieniem następujących dokumentów:
1) wniosek przewodni zawierający wskazanie podmiotu habilitującego,
2) dane wnioskodawcy,
3) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie stopnia doktora,
4) autoreferat przedstawiający opis kariery zawodowej oraz istotnej aktywności naukowej realizowanej w więcej niż jednej uczelni, instytucji naukowej, w szczególności zagranicznej, wraz z kopiami dokumentów potwierdzającymi określone osiągnięcia, w szczególności dotyczących staży naukowych, grantów, publikacji powstałych w wyniku prowadzenia badań w więcej niż jednej jednostce naukowej,
5) wykaz osiągnięć naukowych, stanowiących znaczy wkład w rozwój dyscypliny nauki medyczne,
6) analizę bibliometryczną sporządzoną przez Bibliotekę Naukową,
7) informację o przebiegu postępowań o nadanie stopnia doktora habilitowanego lub przewodów habilitacyjnych, jeżeli kandydat ubiegał się o nadanie stopnia doktora habilitowanego.
COM_CONTENT_READ_MOREPostępowanie o awans naukowy od 1.10.2019
Postępowania doktorskie Liczba artykułów: 17
Postępowania habilitacyjne Liczba artykułów: 17
Postępowanie o awans naukowy do 1.10.2019 Liczba artykułów: 6
Postępowania o awans naukowy, które zostały wszczęte do dnia 30 kwietnia 2019 r., są procedowane przez jednostki organizacyjne uczelni, rady naukowe instytutów Polskiej Akademii Nauk i instytutów badawczy. Postępowania te prowadzone są na zasadach dotychczasowych, tj. z uwzględnieniem przepisów wynikających z ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz. U. z 2017 r. poz. 1789 ze zm.) oraz odpowiednio stosowanych przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 3 lipca 2018 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1669 z późn. zm.).
Art. 179. [Przewody doktorskie, postępowania habilitacyjne i postępowania o nadanie tytułu profesora - zasady przejściowego stosowania dotychczasowych przepisów]
4. Prowadzone w pierwszej instancji:
1) postępowania habilitacyjne i postępowania o nadanie tytułu profesora, o których mowa w ust. 1 i 2, niezakończone do dnia 31 grudnia 2022 r.,
2) przewody doktorskie niezakończone do dnia 31 grudnia 2024 r. - odpowiednio umarza się albo zamyka się.
COM_CONTENT_READ_MOREPostępowanie o awans naukowy do 1.10.2019